Zaken idee
Image default
Auto-industrie

Opslag aan huis? Zo bespaar je op de kosten

Ga je een zakelijke opslag in huis creëren? Dat brengt veel voordelen met zich mee. Je bent niet alleen in staat om sneller, maar ook effectiever en flexibeler te werken. Het is hierbij wel van belang om de juiste indeling te kiezen. Van gebruikte magazijnstellingen tot handige magazijn accessoires: het is altijd mogelijk om een goede indeling te maken, zodat jij optimaal gebruik maakt van je nieuwe opslag aan huis. Meer weten? Hier lees je 3 tips voor het slim en goedkoop inrichten van jouw zakelijke opslag in huis. 

1: Kies voor gebruikte stellingen

Het is in de eerste plaats slim om voor gebruikte stellingen te kiezen. Denk hierbij aan een gebruikte palletstelling of een andere type stelling. Een stelling zorgt voor overzicht van waar je alle goederen of producten neerzet. Het is eerst belangrijk om te weten wat je precies gaat opslaan, zodat je aan de hand hiervan bepaalt wat voor soort stelling je nodig hebt. Met gebruikte stellingen lever je niet in op kwaliteit, maar bespaar je wel veel geld. 

2: Creëer een slimme opstelling

Een slimme opstelling creëren is het begin van een succesvolle opslag aan huis. Hoe ga je de ruimte optimaal benutten en hoe zorg je dat processen zo snel mogelijk verlopen? Het is van tevoren belangrijk om een goed plan te maken. Kijk naar de mogelijkheden om stellingen met tussenvloeren te combineren of het gebruik van handige magazijnbakken. 

3: Ga voor optimale flexibiliteit 

Het is belangrijk om een zakelijke opslag in huis te creëren die het mogelijk maakt om flexibel te werken. Denk hieraan bij de inrichting. Denk aan stellingen die je snel en makkelijk uit kunt breiden, de aanschaf van een werktafel of wielen of andere slimme accessoires die jouw werk makkelijker maken. Zo ga je flexibel te werken en haal je het maximale uit je opslag!